راهنما

قند و شکر غیراستاندارد در تهران

یک روز روغن پالم، یک روز گوشت های آلوده در سوسیس و کالباس، یک روز آبیاری سبزیجات با آب فاضلاب، روز دیگر تغییر تاریخ مصرف محصولات تاریخ مصرف گذشته و مرجوع شده و ارسال دوباره به بازار مصرف تنها با درج تاریخ مصرف جدید و امروز هم قند و شکر غیراستاندارد در تهران

قند و شکر یکی از محصولات پرمصرف با مصرف دائمی در ایران می باشد. از صبحانه تا عصرانه بصورت مستقیم و در ساخت انواع کیک، شیرینی، مربا و سایر محصولات از قند و شکر استفاده می شود. بنابراین بسیار مهم است که حداقل استاندارد باشد.

تغذیه نقش مهمی در سلامت هر فرد دارد. از سوی دیگر یک تغذیه سالم باعث رشد و نمو جسمی و روحی و روانی هر فرد می شود. محصولات ارگانیک و طبیعی این روزها رد زندگی شهری اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. زیرا سلامتی گوهری است که اگر از بین برود جایگزین دیگری ندارد.

مقاله های بیشتر:

آموزش سبک زندگی و مهارت های زندگی در  Y22.ir

اما این روزها در این شهر هر روز خبری در زمینه بی توجهی به سلامت انسان شنیده می شود. یک روز روغن پالم، یک روز گوشت های آلوده در سوسیس و کالباس، یک روز آبیاری سبزیجات با آب فاضلاب، روز دیگر تغییر تاریخ مصرف محصولات تاریخ مصرف گذشته و مرجوع شده و ارسال دوباره به بازار مصرف تنها با درج تاریخ مصرف جدید  و امروز هم قند و شکر غیراستاندارد.

قند و شکر غیراستاندارد در تهران

یک روز روغن پالم، یک روز گوشت های آلوده در سوسیس و کالباس، یک روز آبیاری سبزیجات با آب فاضلاب، روز دیگر تغییر تاریخ مصرف محصولات تاریخ مصرف گذشته و مرجوع شده و ارسال دوباره به بازار مصرف تنها با درج تاریخ مصرف جدید و امروز هم قند و شکر غیراستاندارد در تهران قند و شکر قند و شکر غیراستاندارد در تهران

قند و شکر غیراستاندارد در تهران

قند و شکر با نام تجارتی افق بدلیل نداشتن نشان استاندارد از بازار جمع اوری شد. این محصول قند و شکر در جریان بازرسی از یک فروشگاه در خیابان خیام کشف و توقیف شد.

راستی چند روز قبل برای خرید شکر به مغازه ای رفتم، مغازه دار گفت به نظرم ۵ کیلو شکر بخر، چند روز دیگه گرون می شه.

شاید این یک بازی جدید در زمینه سوء استفاده از قوانین بازاریابی برای فروش محصول شکر توسط نورچشمی ها باشد. خدا می داند و بس.

همچنین این محصولات نیز نشان استاندارد محصولات ذیل نیست باطل شد.

سوسیس و کالباس ۹۰-۴۰درصد گوشت قرمز و مرغ با نام تجارتی بهفران (بعلت تعطیلی واحد)، چربی شیرینی آردی در بسته‌بندی کیسه پلی اتیلنی با نام‌های تجارتی قو – اطلس – الماس – کدبانو و شقایق( بعلت بی‌اعتباری پروانه)، کنسرو رب گوجه فرنگی با نام تجارتی دالار (بعلت بی‌کیفیتی)، بستنی شیری مخلوط با چربی نباتی – بستنی بدون چربی نباتی – بستنی زعفرانی مخلوط با چربی نباتی با نام تجارتی میلاو ( بعلت بی‌کیفیتی)، .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.