راهنما

چرا به دستگاه تصفیه آب نیاز داریم؟

چرا نیاز به دستگاه تصفیه آب داریم؟ اهمیت سیستم تصفیه آب برای سلامتی خانواده. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

هفتاد درصد بدن انسان را آب تشکیل می دهد و همین کافی است تا بر تاثیر آب بر روی سلامتی بدن آگاه شویم.

در گذشته می گفتند آب چشمه پاک ترین آب روی زمین است، اما امروزه و با گسترش فناوری و دستگاه های سنجش کیفیت به روشنی مشخص شده که اینطورها هم نبوده و برخی از چشمه ها مخصوصا آب چاه دارای موادی هستند که برای سلامتی مضر هستند.

از سوی دیگر با صنعتی شدن آلودگی های زیست محیطی زیادی ایجاد شده و در قالب دود به آسمان رفت و باران و برفی آلوده تر به زمین بازگشت و همه اینها لزوم یک دستگاه تصفیه آب را بیش از پیش نمایان می کند.

دستگاه های تصفیه آب خانگی زیادی در بازار وجود دارند ، اما مهم یک انتخاب درست است. در گذشته شاید یک گونی پر از شن و عبور آب از میان شنها یک دستگاه ساده تصفیه آب بود، اما امروزه چنان پیشرفته شده اند که فیلتر ده مرحله ای برای داشتن یک آب سبک و گوارا آنهم نه در قالب یک کارخانه بسیار بزرگ صنعتی، بلکه یک دستگاه تصفیه آب خانگی ده کیلوئی فراهم شده.

آب سالم فرزند سالم

همه می دانیم که ساختار جسمی و فیزیکی انسان در شکم مادر و سپس در دوران نوزادی و کودکی شکل می گیرد. پس مصرف آب سالم و گوارا توسط مادر یعنی یک فرزند تندرست و سالم با بنیه قوی که قرار است ۷۰ درصد بدنش آب باشد.

آری به راستی آب مایه حیات است.

جرم کولر و کتری

حتما تا به حال سری به پشت بام زده و جرم های کولر رو دیده اید. این همان آبی است که ما هم استفاده می کنیم و درون بدنمان می رود. یکی از دوستانم در یکی از ادارات سازمان آب می گفت که حتی در آبدارخانه این سازمان دستگاه تصفیه آب کار گذاشته شده ! سازمانی که بهتر از همه کیفیت آب را می داند!

برخی افراد به دنبال شستشوی کتری خود و رفع جرم می گردند اما آیا می انید با استفاده از آب تصفیه شده کتری شما جرم نمی بندد و همچنین یخ های شما شفافیت بلورین خاصی دارد!

فروشگاه اینترنتی بازار روز

www.Bazarooz.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.